close
  最近迷上BBSPOT。其實也不是最近才開始看的,只是一直沒有想到要把這些好玩的東西丟上來Blog而已。其實BBSPOT改版後是我一大煩惱,因為現在大概所有的palm的content provider都是著重於那些用PDA phone的使用者,所以總是假設使用者所sync的東西只是一個窗口,當真正想要讀內文的時候可以再連上線去取得內容。雖然這種做法比較省記憶體的空間,不過就苦了我這種還是使用老式沒有辦法接無線網路的palm user。有點久以前有聽說sony有出一款給我這型palm的WLAN card,那時本來有點心動要買,最後沒下手,現在想買大概也買不到了。而且,買一張WLAN card可能還不如直接換台PDA手機算了。對了,如果有人知道哪裡可以買到便宜又有保障的Dopod 818 Pro,麻煩通報一下! ^_^

  回到關於BBSPOT的正題。雖然說BBSPOT許多內容也是要上網才能讀取,但至少他還是會留些新版的東西在我的palm裡,像是前一篇中土的自我勵志書籍名單就還在。所以現在我現在palm上最喜歡看的東西除了我下載的詩詞外,就是BBSPOT的內容了。前幾天為了想把中土受歡迎的自我勵志書籍放上Blog,難得又用電腦上了一下BBSPOT,這一看不得了,還不少詭異到好玩的東西呢。基本上BBSPOT最對我的胃口的部分,大概就是他許多的內容都很嘲諷~ 基本上我挺佩服寫出BBSPOT裡這些內容的人士,可以長時間定期寫出這麼多有的沒有的東西也挺不簡單的!

  今天看到了Geek Horoscopes,雖然是Apr 28版的,不過反正也不是真的要看本日或是本月的運勢,所以日期不重要。這種星座運勢真是毒死人不償命,不過反正不是我的星座的部分我都可以一笑智之啦~

Taurus
Apr 20 - May 20
Running your webserver on Windows ME does not make you a daredevil. It makes you an idiot.

Gemini
May 21 - June 21
You may want to start your search for a Mother's Day gift earlier this year, so you don't end up getting her another mousepad with your picture on it.

Cancer
June 22 - July 22
You will avoid damage from sticks and stones, but words will hurt you when your voice-activated door closes before you get through it.

Leo
July 23 - Aug 22
You will get the last donut, but it will involve premeditated murder.

Virgo
Aug 23 - Sep 22
No, it's not a cool new screensaver. Your monitor is burning from the inside.

Libra
Sep 23 - Oct 23
Warmer temps make going outside much more appealing. You'll once again resist the urge

Scorpio
Oct 24 - Nov 21
Your boss is looking for you. Apparently, he has caller ID and doesn't appreciate a good prank call.

Capricorn
Dec 22 - Jan 19
Your new dual video card system is the ultimate hotness so hot, in fact, that it will melt your case.

Aquarius
Jan 20 - Feb 18
The horde you beat up with a fishing pole found out where you live. Be sure to keep your rod and reel handy.

Pisces
Feb 19 - Mar 20
It's much easier these days to stay in touch with friends and family. You'll have to work even harder now to avoid them.

Aries
Mar 21 - Apr 19
Summer's approaching which means it's time to break out the pants with cooling fans in them

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sleepygirl 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()